Powiat Giżycki
Millenium Św. Brunona
Noclegi
Warto zobaczyć
Szlaki kajakowe
Dla rowerzystów
Żeglarstwo i sporty wodne
Wędkarstwo
Wypoczynek aktywny
Biura, przewodnicy, wypożyczalnie
Rejsy
Gastronomia
Imprezy 2018
Rozrywka
Kultura, urzędy, banki i inne
Partnerzy
Galeria
Zima
Gminy - wspólna promocja
MPR Miejsce Przyjazne Rowerom
Lokalna Organizacja Turystyczna
Centrum na YouTube
Strona Główna
Szukaj:

Twój e-mail:

Twoje hasło:


Jeżeli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, wpisz swój e-mail, Twoje hasło zostanie wysłane i będziesz zarejestrowany.

Zapomniałeś hasła?
Miniatura: 2007-05-08 13:42:53 kurs na Giżycko znak (121) Pełne zdj: 2007-05-10 16:45:06 zporr-inny (182)  Miniatura: 2008-02-11 13:32:12 logo informacji turystycznej (1179)

Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku


"Najlepsze z najlepszych 2013"

Fotorelacja Targi "TT Warsaw" 2012

Fotorelacja Targi "GLOB" Katowice 2012

Fotorelacja Targi "Wiatr i Woda" Warszawa 2012

Fotorelacja Targi "Na styku kultur" Łódź 2012

Fotorelacja Targi "MTT Wrocław" 2012

Fotorelacja Targi "Boatshow" Poznań 2011

Fotorelacja Targi "Tour Salon" Poznań 2011

Fotorelacja Targi "Tourtec" Jelenia Góra 2011

Fotorelacja z II Przeglądu Lokalnych Tradycji Kulinarnych 2011

Fotorelacja Targi "Lato" Warszawa 2011

Fotorelacja Targi "GLOB" Katowice 2011

Fotorelacja "Podlaskie Targi Turystyczne" Białystok 2011

Fotorelacja Targi "Wiatr i Woda" Warszawa 2011

Fotorelacja Targi "Na styku kultu" Łódź 2011

Fotorelacja Targi Vivattur Wilno 2011

Fotorelacja Targi Hamburg i Praga 2011

Fotorelacja z Przeglądu Lokalnych Tradycji Kulinarnych 2010

Centrum Promocji i IT wyróżnione na Forum Informacji Turystycznych 2009

Centrum Promocji i IT odznaczone przez Ministra Sportu i Turystyki 2009

CPiIT laureatem konkursu na najlepsze centrum informacji turystycznej 2008

CPiIT laureatem konkursu na najlepsze centrum informacji turystycznej 2007

Fotorelacja z kampanii internetowej - sierpień 2007

Fotorelacja z kampanii internetowej - lipiec 2007

Fotorelacja z kampanii bilboardowej - lipiec 2007

Relacja z kampanii internetowej - maj 2007

Fotorelacja z kampanii billboardowej - kwiecień 2007

Kampania promocyjna KURS NA GIŻYCKO


Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich „Kurs na Giżycko”

Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich „Kurs na Giżycko” - pod takim hasłem Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku prowadzi kampanię promocyjną, zmierzającą do zwiększenia ilości turystów w Powiecie Giżyckim.

Dzięki dofinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, działania w roku 2007 zostały jeszcze bardziej zintensyfikowane. Obejmują między innymi: udział w targach turystycznych, przygotowanie wydawnictw w siedmiu wersjach językowych, reklamę w mediach drukowanych, kampanię billboardową w największych miastach Polski oraz reklamę internetową.
Kampania billboardowa i internetowa jest skierowana do krajowych turystów, bo przede wszystkim oni przyjeżdżają na Mazury, a więc i do Giżycka, oceniamy ich udział na 80 procent. Motywem przewodnim kampanii billboardowej jest jezioro, do tego płynąca żaglówka, nasze badania wykazały, że to właśnie z jeziorami i pływaniem kojarzą nas turyści.
Reklama na billboardach ma być bodźcem wyzwalającym zainteresowanie naszą miejscowością. 80 plakatów o wymiarach: 5,04 x 2,38 m zachęcających do odwiedzenia Giżycka pojawiło się na billboardach w kwietniu w największych miastach Polski: Warszawie w ilości 16 sztuk, Wrocławiu w ilości 10 sztuk, Katowicach w ilości 10 sztuk, Krakowie w ilości 10 sztuk, Łodzi w ilości 10 sztuk, Poznaniu w ilości 10 sztuk, Toruniu w ilości 4 sztuk, Bydgoszczy w ilości 3 sztuk, Białymstoku w ilości 4 sztuk i Lublinie w ilości 3 sztuk.
Kolejne 45 plakatów o tych samych wymiarach pojawiło się na billboardach w lipcu w następujących miastach: Warszawa w ilości 15 sztuk, Wrocław w ilości 6 sztuk, Katowice w ilości 6 sztuk, Kraków w ilości 6 sztuk, Łódź w ilości 6 sztuk i Poznań w ilości 6 sztuk.


Pełne zdj: 2007-06-20 13:33:54 bilbord (554)



W maju w portalu Onet.pl ruszyła pierwsza kampania internetowa, banner „Kurs na Giżycko” w serwisie All Onet, z 5 milionami wyświetleń tygodniowo przekierowywał internautów przez 4 tygodnie do artykułów sponsorowanych w serwisach tematycznych: Turystyka strona główna, Żagle i Adrenalina. Kolejna kampania internetowa w portalu Onet.pl pojawiła się od 1 do 22 lipca, był to RAPORT SPECJALNY GIŻYCKO, kampania autopromowana 20 milionami odsłon billboardu emitowanego na wszystkich losowo wybranych serwisach portalu Onet.pl oraz wzmocniona: zakładką w podróżach, linkiem reklamowym w (info/gospodarka), paskiem pod wyszukiwarką strona główna, panelem reklamowym. Trzecia kampania promocyjna w portalu Onet.pl RAPORT SPECJALNY GIŻYCKO ruszyła 6 sierpnia i potrwa do 31 sierpnia.
Wzmocnienie całej kampanii stanowi seria artykułów i reklam w mediach drukowanych, które ukazały się do tej pory w następująch tytułach prasowych: Życie Warszawy, Super Express, Dziennik Zachodni, Insert do „Wprost”, Magazyn Świat, Magazyn Żagle, TTG Polska, Aktualności Targowe, Wiadomości Turystyczne na rynek polski, skandynawski, niemiecki, rosyjski, wydawnictwo Urlaub in Polen, Puls Regionu, Echo Miasta, dodatek hej Mazury.
Naszym celem jest, by „Kurs na Giżycko” obrało jeszcze więcej turystów niż w latach ubiegłych.

 
  ©2007-2009 Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, kod CMS Jarosław Sienkiewicz, Łukasz Nowicki