Powiat Giżycki
Millenium Św. Brunona
Noclegi
Warto zobaczyć
Szlaki kajakowe
Dla rowerzystów
Żeglarstwo i sporty wodne
Wędkarstwo
Wypoczynek aktywny
Biura, przewodnicy, wypożyczalnie
Rejsy
Gastronomia
Imprezy 2018
Rozrywka
Kultura, urzędy, banki i inne
Partnerzy
Galeria
Zima
Gminy - wspólna promocja
MPR Miejsce Przyjazne Rowerom
Lokalna Organizacja Turystyczna
Centrum na YouTube
Strona Główna
Szukaj:

Twój e-mail:

Twoje hasło:


Jeżeli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, wpisz swój e-mail, Twoje hasło zostanie wysłane i będziesz zarejestrowany.

Zapomniałeś hasła?
Miniatura: 2007-05-08 13:42:53 kurs na Giżycko znak (121) Pełne zdj: 2007-05-10 16:45:06 zporr-inny (182)  Miniatura: 2008-02-11 13:32:12 logo informacji turystycznej (1179)

Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku


"Najlepsze z najlepszych 2013"

Fotorelacja Targi "TT Warsaw" 2012

Fotorelacja Targi "GLOB" Katowice 2012

Fotorelacja Targi "Wiatr i Woda" Warszawa 2012

Fotorelacja Targi "Na styku kultur" Łódź 2012

Fotorelacja Targi "MTT Wrocław" 2012

Fotorelacja Targi "Boatshow" Poznań 2011

Fotorelacja Targi "Tour Salon" Poznań 2011

Fotorelacja Targi "Tourtec" Jelenia Góra 2011

Fotorelacja z II Przeglądu Lokalnych Tradycji Kulinarnych 2011

Fotorelacja Targi "Lato" Warszawa 2011


Pełne zdj: 2010-01-25 12:28:20 Stopka RPO (1526)
"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"


Targi Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie odbyły się po raz 16. Od trzech lat realizowane są w Centrum Targowym MT Polska przy ul. Marsa. W roku 2011 z uwagi na późne święta wielkanocne impreza odbyła się w pierwszy weekend kwietnia, choć tradycją było, że jest to ostatnia impreza targowa przed weekendem majowym.
Centrum Promocji i IT przygotowało prezentację targową na 10 metrowym stoisku wystawienniczym w ramach stoiska regionalnego Warmia i Mazury. Prezentacja trwała trzy dni. Wstęp na targi był bezpłatny, co z pewnością przyczyniło się dla dużej ilości odwiedzających. Z ofertą turystyczną z powiatu giżyckiego zapoznało się około 5 tys. osób, faktycznie wykazujących zainteresowanie regionem. Wielu z nich to stali goście Mazur, szukający nowych ofert na dany rok. Targi Lato są adresowane przede wszystkim pod turystę indywidualnego. Mało jest biur podróży i dużych touroperatorów. Dlatego też największym zainteresowaniem cieszyły się oferty wypoczynku na wsi, jak również domki letniskowe oraz pobyty rodzinne w ośrodkach wypoczynkowych. Wiele osób szukało szlaków turystycznych i ofert aktywnych, nie tylko skupionych na noclegu. Zainteresowanie wzbudzał wypoczynek w czasie weekendu majowego, jak również pobyty w SPA na Mazurach.
Oddzielny temat to spora rzesza żeglarzy, którzy mogli otrzymać mapy szlaku wodnego krainy Wielkich Jezior Mazurskich.
Dodatkowo przez Polską Organizację Turystyczną wykonana była prezentacja konkursu na Nowe 7 Cudów Natury w postaci stoiska usytuowanego przed halą targową w luksusowym autobusie. Prezentacja na targach została zrealizowana wspólnie z Hotelem Wodnik*** i ośrodkiem AZS Wilkasy.


Pełne zdj: 2011-04-14 11:46:01 targi Lato 2011 (1750)


Pełne zdj: 2011-04-14 11:44:27 targi Lato 2011 (1743)


Pełne zdj: 2011-04-14 11:44:41 targi Lato 2011 (1744)


Pełne zdj: 2011-04-14 11:44:53 targi Lato 2011 (1745)


Pełne zdj: 2011-04-14 11:45:48 targi Lato 2011 (1749)


Pełne zdj: 2011-04-14 11:45:35 targi Lato 2011 (1748)


Pełne zdj: 2011-04-14 11:45:21 targi Lato 2011 (1747)


Pełne zdj: 2011-04-14 11:45:08 targi Lato 2011 (1746)

Fotorelacja Targi "GLOB" Katowice 2011

Fotorelacja "Podlaskie Targi Turystyczne" Białystok 2011

Fotorelacja Targi "Wiatr i Woda" Warszawa 2011

Fotorelacja Targi "Na styku kultu" Łódź 2011

Fotorelacja Targi Vivattur Wilno 2011

Fotorelacja Targi Hamburg i Praga 2011

Fotorelacja z Przeglądu Lokalnych Tradycji Kulinarnych 2010

Centrum Promocji i IT wyróżnione na Forum Informacji Turystycznych 2009

Centrum Promocji i IT odznaczone przez Ministra Sportu i Turystyki 2009

CPiIT laureatem konkursu na najlepsze centrum informacji turystycznej 2008

CPiIT laureatem konkursu na najlepsze centrum informacji turystycznej 2007

Fotorelacja z kampanii internetowej - sierpień 2007

Fotorelacja z kampanii internetowej - lipiec 2007

Fotorelacja z kampanii bilboardowej - lipiec 2007

Relacja z kampanii internetowej - maj 2007

Fotorelacja z kampanii billboardowej - kwiecień 2007

Kampania promocyjna KURS NA GIŻYCKO

 
  ©2007-2009 Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, kod CMS Jarosław Sienkiewicz, Łukasz Nowicki