Powiat Giżycki
Millenium Św. Brunona
Noclegi
Warto zobaczyć
Szlaki kajakowe
Dla rowerzystów
Żeglarstwo i sporty wodne
Wędkarstwo
Wypoczynek aktywny
Biura, przewodnicy, wypożyczalnie
Rejsy
Gastronomia
Imprezy 2018
Rozrywka
Kultura, urzędy, banki i inne
Partnerzy
Galeria
Zima
Gminy - wspólna promocja
Lokalna Organizacja Turystyczna
Centrum na YouTube
Strona Główna
Szukaj:

Twój e-mail:

Twoje hasło:


Jeżeli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, wpisz swój e-mail, Twoje hasło zostanie wysłane i będziesz zarejestrowany.

Zapomniałeś hasła?
Miniatura: 2007-05-08 13:42:53 kurs na Giżycko znak (121) Pełne zdj: 2007-05-10 16:45:06 zporr-inny (182)  Miniatura: 2008-02-11 13:32:12 logo informacji turystycznej (1179)

.


Pełne zdj: 2010-01-25 12:28:20 Stopka RPO (1526)

                                       Warmia i  Mazury regionem zjednoczonej Europy”  



Informacja o rozpoczęciu działań w realizacji projektu współfinansowanego ze środków

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu

Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013.  


W dniu 30 grudnia 2009 roku Powiat Giżycki podpisał w Olsztynie umowę o dofinansowanie projektu „Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora - Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich”. Projekt którego wartość wynosi 590 013,50 zł realizowany będzie przez 2,5 roku od stycznia 2010 do czerwca 2012. Z środków Unii Europejskiej pokryte zostanie 85% wydatków w kwocie 501 511,47 zł. Pozostałe środki pochodzą z budżetu Powiatu Giżyckiego. Projekt realizowany będzie przez jednostkę powiatową Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku. Główne założenia to realizacja zwartej kampanii promocyjnej opartej o wydawnictwa folderowe, kampanię w Internecie, organizację imprez promujących kuchnię mazurską oraz liczne wyjazdy na targi turystyczne w Polsce i zagranicą. W roku 2010 ze środków programu sfinansowane zostaną wyjazdy na targi turystyczne w Czechach, Niemczech, Litwie oraz w Polsce. W okresie wiosennym planowana jest promocja internetowa w jednym z największych polskich portali internetowych. W maju planowana jest organizacja imprezy mającej na celu promocję walorów mazurskiej kuchni regionalnej: „Przegląd lokalnych tradycji kulinarnych”. W maju 2010 ukazać się też mają nowe foldery reklamowe skierowane na promocję poszczególnych form turystyki na Mazurach: „Powiat Giżycki zaprasza”, „Szlaki rowerowe”, „Szlaki kajakowe”, „Warto zobaczyć”, „Informator wędkarski”, „Pod żaglami”, „Architectura militaris”. Podobne działania realizowane będą w roku 2011 oraz do połowy roku 2012. W planach jest też przygotowanie nowej mapy Powiatu Giżyckiego, zgodnie z najnowszą sztuką kartograficzną. W roku 2012 planowane jest opracowanie strategii promocyjnej dla Powiatu Giżyckiego na dalsze lata od 2013 do 2020. Zaproponowana paleta instrumentów promocji stanowi klasyczny zestaw zróżnicowanych form oddziaływania promocyjnego obejmujący najprężniejszy nośnik reklamy, jakim jest współcześnie Internet. Zakłada się, iż obecnie ok. 80% turystów krajowych planuje swój wypoczynek głównie w oparciu o wiedzę i informację znalezioną w Internecie. Reklama prasowa to możliwość ukierunkowania terytorialnego i segmentowego, zwłaszcza przy wykorzystaniu tytułów branżowych. Dodatkowym atutem jest stosunkowo długi czas "życia" tej formy reklamy oraz możliwość zastosowania pomostów promocyjnych. Targi turystyczne to tradycyjna forma sprzedaży bezpośredniej dająca możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem. Materiały drukowane oraz gadżety reklamowe stanowią istotne dopełnienie działań targowych oraz nieodzowne narzędzie bieżącej pracy punktu informacji turystycznej
.

Pełne zdj: 2010-01-25 12:28:20 Stopka RPO (1526)

Fotorelacja z Przeglądu Lokalnych Tradycji Kulinarnych 2010 ....


 

 

 
  ©2007-2009 Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, kod CMS Jarosław Sienkiewicz, Łukasz Nowicki